We gaan op reis! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Machteld Achterberg - WaarBenJij.nu We gaan op reis! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Machteld Achterberg - WaarBenJij.nu

We gaan op reis!

Door: Machteld Achterberg

Blijf op de hoogte en volg Machteld

16 Mei 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo allemaal!

Wat fijn dat jullie allemaal willen lezen hoe het met mij gaat. Ik ga op reis met een groep waaronder mijn andere pvv leden. Ik ben zo opgelucht dat zij ook meegaan. Ik heb namelijk al gezien wie er nog meer mee gaan met de reis.. Nou daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Het zijn ofwel buitenlanders, zwerfjongeren en zelfs enkele lesbische mensen. Het is dat ik die reis al betaald heb en dat mijn groepsleden ook mee gaan, anders was ik zeker weten niet mee gegaan. Dit klinkt misschien heel negatief maar ik knap daar op het eerste gezicht al zo op af! En dat is weer een vooroordeel maar ik weet wat voor een impact zulke mensen kunnen hebben op de groep.
En ze zaten bij voorbaat al zo negatief naar ons te kijken, die denken natuurlijk dat wij negatief zijn naar iedereen toe, maar dat is onzin. Het gaat er alleen om dat deze mensen vaak de boel verstoren en zo binnen komen dringen in onze groepen. En daar heb ik een hekel aan.

Maar ik vind het goed voor nu zo.
Ik ga mijn tas pakken en ben erg benieuwd waar we heen gaan!

Lieve groeten Machteld Achterberg.